Известие

Collapse
No announcement yet.

Колата иска да прегрява на място! :(

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Колата иска да прегрява на място! :(

    Колеги. Ако оставя колата да работи на място задминава 90 градуса. На компютъра показва 110 градуса, както и на таблото, и с термометъра меря и е толкова наистина. Бутам горния маркуч на радиатора - едва топъл. Като тръгна и карам стрелката застава на 90. Спирам бутам радиатора целия топъл. И двата маркуча парят.

    Термостат, помпа, датчици - на 5000 км. Обезвъздушена е уж. Тази вечер обезвъздухшиш принудително и не излезе въздух. Парното да те убие вътре.

    Това е или помпа или термостат. Ама помпата какво да и стане? Нова е с металните перки. Термостата е Бер.

    Да вадя термостата и да го тествам на котлона?

    Дано не е помпа...
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

  • #2
    По скоро нещо перките щом в движение се охлажда...
    Welcome to the real world

    Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

    Comment


    • #3
      Имах такъв проблем с Пежото ... Налагаше се да го засилвам , за да се охлажда от насрещния вятър Провери си перките , моите бяха малко изгоряли ...
      145 1.6 ТС '97 ех.
      145 1.9 JTD '00
      307 CC 2.0 '04

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
        Колеги. Ако оставя колата да работи на място задминава 90 градуса. На компютъра показва 110 градуса, както и на таблото, и с термометъра меря и е толкова наистина. Бутам горния маркуч на радиатора - едва топъл. Като тръгна и карам стрелката застава на 90. Спирам бутам радиатора целия топъл. И двата маркуча парят.

        Термостат, помпа, датчици - на 5000 км. Обезвъздушена е уж. Тази вечер обезвъздухшиш принудително и не излезе въздух. Парното да те убие вътре.

        Това е или помпа или термостат. Ама помпата какво да и стане? Нова е с металните перки. Термостата е Бер.

        Да вадя термостата и да го тествам на котлона?

        Дано не е помпа...
        Тествай термостата защо горния маркуч ще е едва топъл може той да се ебава няма да си първия с нов термостат с проблеми.
        156 1,8 ТS 99
        Nissan Murano 2005

        Comment


        • #5
          Аз тъкмо смених термостата ,но колата пак неще да загрява
          Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
          Fiat Bravo II 1.4 90hp
          sigpic
          Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
            Тествай термостата защо горния маркуч ще е едва топъл може той да се ебава няма да си първия с нов термостат с проблеми.
            Ще го тествам.

            П.С. Перките иначе св включват. Но в радиатора водата е студена. А като тръгна да карам си обеснявам по-голямото налягане което помпата прави тогава и избутва топлата вода през термостата. Той фактически отваря, но много малко може би.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
              Ще го тествам.

              П.С. Перките иначе св включват. Но в радиатора водата е студена. А като тръгна да карам си обеснявам по-голямото налягане което помпата прави тогава и избутва топлата вода през термостата. Той фактически отваря, но много малко може би.
              ТАка де отваря съвсем малко но като се вдигнат оборотите се вдига дебита и налягането на помпата. Може да е заседнал изцяло в едно положение леко отворен просто го изкарай и прегледай и без това не е много сложно.
              156 1,8 ТS 99
              Nissan Murano 2005

              Comment


              • #8
                Така ще направя. Такмо ще промия системата и ше си налея концентрат.
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #9
                  Аз термостат проверявам така: на мивката с леко течашта вода пълня от едната страна,от другата не трябва да тече. С една отверка натискам клапата,трябва хода на клапата да е плавен и равномерен.
                  Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
                  159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
                  NEW 159 2.0 JTDm Black TI

                  Comment


                  • #10
                    Аз пък наливам в една тенджера вода и я слагам на котлона. Пускам термостата и гледам на колко градуса ще потъне. Предшния потъна на 70 и за това го смених.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #11
                      Затва и питам, щото някой са много доволни, други хич, а щом има противоречиви мнения, значи си има и причини за тях, и точно те са ми любопитни.....
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment


                      • #12
                        Значи оправи се колата. Имало е въздух в системата. Тая вечер я обезвъздуших отново излезна бая въздух и вече започна да циркулира през казанчето. Луда работа
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment

                        Working...
                        X